شعار سال 1403 : جهش تولید با مشارکت مردم

تاریخ انتشار : 21/10/23

اشتـــراک گـــذاری مطلب

بازدید نماینده ولی فقیه و استاندار استان آذربایجان شرقی از طرح سراب


نویسنده : writer

تاریخ انتشار : 22/07/04

بازدید نماینده ولی فقیه در استان آیت الله آل هاشم و عابدین خرم استاندار استان آذربایجان شرقی از سایت تولید آلومینای سراب
به گزارش روابط عمومی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب، روز یکشنبه مورخ 1401/04/13 آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و خرم، استاندار استان آذربایجان شرقی از مراحل پیشرفت کار طرح تولید آلومینای سراب بازدید کردند.
در این بازدید کوتاه، هر کدام ضمن تاکید بر استفاده از توان و دانش فنی بومی برای ساخت کارخانه تولید آلومینای سراب که از مطالبات مهم مردم منطقه می باشد، بر روند سریع و پیشرفت طرح بر مبنای برنامه زمانبندی نیز تاکید کردند.
در ابتدای این بازدید رضایی، مجری طرح نفلین سینیت سراب، ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت کار به چشم انداز تولیدات ارزش افزوده کارخانه پس از راه اندازی نیز اشاره کرده و گفت: در حال حاضر مرکز تحقیقات آذرشهر بعنوان پایلوت طرح، تنها تولید کننده و تامین کننده ی ماده بوهمیت در کشور که هم خود بعنوان ماده ارزش افزوده محسوب میشود و هم بعنوان پایه برای تولید مواد ارزش افزوده بالاتر به کار می رود، این ماده در حجم صنعتی تولید و به فرش میرسد. و بناست همین دانش در سطحی گسترده تر، در طرح تولید آلومینای سراب، تولید، فروش و پس از تامین نیاز کشور، به خارج کشور نیز صادر گردد.

شایان ذکر است در این بازدید کوتاه جمعی از مسئولین کشوری و لشکری به همراه جمعی از خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برچسب ها :