شعار سال 1403 : جهش تولید با مشارکت مردم

تاریخ انتشار : 21/10/23

اشتـــراک گـــذاری مطلب

بازدید ذیحساب و مدیر امور مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سازمان ایمیدرو از طرح آلومینای سراب و مرکز تحقیقات آذرشهر


نویسنده : writer

تاریخ انتشار : 23/11/14

بازدید ذیحساب و مدیر امور مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سازمان ایمیدرو از طرح آلومینای سراب و مرکز تحقیقات آذرشهر
به گزارش روابط عمومی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب روز سه شنبه مورخ 16 آبان، خزلی ذیحساب و مدیر امور مالی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سازمان ایمیدرو، جهت بازدید از روند اجرایی طرح به همراه مجری طرح ، مهندسین و مشاورین مربوطه در محل سایت تولید آلومینای سراب حضور یافت. وی در این بازدید، از نزدیک کارهای انجام شده را مشاهده و با مسئولین مربوطه گفتگو و مهندسین و مشاورین طرح نیز توضیحات لازمه را به ایشان ارائه دادند. وی در پایان این بازدید سه ساعته ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران طرح مذکور اظهار داشت اجرای بموقع این طرح اهمیت فوق العاده برای کشور و توسعه اقتصادی منطقه و کشور دارد و عملیات اجرایی این طرح بایستی با سرعت بیشتر ادامه یابد.
وی همچنین اظهار داشت که پیمانکاران و مشاورین فعال در این طرح نباید هیچ نگرانی برای پرداخت صورت وضعیت های خود داشته باشند و همه مطالبات آنان پس از تایید مجری طرح، به سرعت از طرف ذیحسابی پرداخت خواهد شد.
خزلی در روز دوم، جهت بازدید از مجتمع پایلوت و مرکز تحقیقات کاربرد مواد معدنی غرب کشور (آذرشهر) در این مرکز حضور یافت. وی پس از بازدید کامل از مجموعه، با مهندسین و کارگران شاغل در مجتمع مذکور به گفتگو پرداخت. وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همه مهندسین و کارگران مجتمع، اقدامات انجام یافته را بسیار قابل توجه، توصیف و تصریح کرد که مسئولین مربوطه در این مجتمع توانسته اند با وجود همه مشکلات و موانع، کارهای بسیار مثبت و قابل تحسین و تقدیری را انجام دهند.

شایان ذکر است: خزلی، عصر همین روز در جلسه مشترک با مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ، داودی نمانیده مردم شریف سراب در مجلس شورای اسلامی و رضایی مجری طرح، شرکت و به اتفاق حاضرین در جلسه به بررسی مشکلات مربوط به پرداخت های مالی صورت وضعیت پیمانکار پرداخته و راهکارهایی برای تسریع و حل موضوع ارئه داد.

گزارش تصویری:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برچسب ها :